Pe fondul contextului epidemiologic actual și având în vedere Hotărârea nr. 7/11.03.2020 a Comitetului Național pentru Situații de Urgență, pentru aprobarea Hotărârii nr. 9/10.03.2020 a Grupului de suport tehnico-științific privind gestionarea bolilor înalt contagioase pe teritoriul României, vă comunicăm următoarele:
În perioada următoare, Primăria comunei Bârsănești suspendă temporar activităţile de relaţii cu publicul . Prin urmare au fost luate următoarele măsuri:
Se SUSPENDĂ relațiile cu publicul ale Primăriei comunei Bârsănești, județul Bacău pe perioada stării de urgență, cu excepția casieriei.
Compartimentul Secretariat – Relaţii cu publicul – Registratură– Stare civilă sistează activitatea cu publicul, comunicarea cu publicul se menţine prin e-mail: contact@comunabirsanesti.ro, telefon: 0234/334000; fax: 0234/334106.
– Se restricționează accesul cetățenilor în cadrul Compartimentului ; se vor rezolva numai cererile depuse de persoanele care vor justifica urgența obținerii documentelor de evidență și stare civilă;
– Solicitanții se vor programa telefonic, de luni până joi, în intervalul orar 8,30-15,30 și vineri între 9,00-12,00,
– Programul de lucru se va desfășura în baza programărilor telefonice și prin e.mail.
VĂ MULȚUMIM PENTRU ÎNȚELEGERE!